خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 33365
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


بادامکی : پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، حسین بادامکی هافبک میانی پرسپولیس با دوندگی بی امان در مرکز میدان کاری کرد که هافبک‌های پر توان سپاهان از جمله نویدکیای آماده و جانواریو در تمام طول بازی حرفی برای گفتن نداشته باشند. بادامکی هم مثل مازیار اعتقاد داشت بازیکنان پرسپولیس مقابل سپاهان یکدل و با انگیزه بودند.

* از بازی مقابل سپاهان راضی بودی؟ 
بازی خوبی بود و با اینکه خیلی از مهره‌های‌مان را نداشتیم خوب کار کردیم و اگر باهوش‌تر بودیم حتی می‌توانستیم برنده این بازی لقب بگیریم.

 

* شاید قبل از این بازی خیلی‌ها فکر می‌کردند سپاهان با یک برد خوب قهرمانی را جشن می‌گیرد اما اینطور نشد. 
خب به نظر من پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است. در مقاطعی که ما خوب نتیجه می‌گیریم، بچه‌های دیگر توانایی‌هایشان را نشان می‌دهند البته در این بازی با هم همدل و واحد بودند و نخواستند که هواداران که در این سال‌های اخیر به بازی با سپاهان حساس شده‌اند، ناراحت شوند. از طرفی این مسابقه پیش بازی مسابقه حساس ما در جام حذفی بود و با این بازی، حداقل اعتماد به نفس‌مان را به دست آوردیم.
* اما به نظر می‌رسید شما در این بازی به فکر حفظ توپ و میدان باشید تا حمله و موقعیت گل. 
طبیعی بود. آنها بهترین خط حمله لیگ را دارند و کامل‌ترین تیم هستند، به همین خاطر هم قهرمان شدند. از طرفی آنها در خانه خودشان بازی می‌کردند و می‌خواستند با بردن ما جشن قهرمانی بگیرند اما ما با دوندگی و پرس اجازه ندادیم موقعیت بسازند و طبیعی بود که حفظ توپ هم بکنیم.
* تماشای جشن قهرمانی سپاهان در آن فاصله نزدیک برای شما آزاردهنده نبود؟ 
فوتبال همین است. آنها در طول فصل از ما و بقیه تیم‌ها نتایج بهتری گرفتند و باید بهشان تبریک بگوییم. آنها به خاطر نوسان کمی که داشتند بهترین تیم لقب گرفتند البته ما هم که چیزی از جشن‌شان ندیدیم چون رفتیم داخل رختکن.
* با این بازی به شکست سپاهان در تهران و مقابل هواداران‌تان امیدوار شدید؟ 
قطعا این‌طور نیست که سپاهان شکست‌ناپذیر باشد. ما در همین بازی هم دقایقی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و امیدوارم روز ۸ خرداد با حضور پر شور هواداران و انجام یک بازی خوب به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم چرا که تنها امیدمان قهرمانی در این بازی‌هاست.
* بازی با پیکان هم به خاطر شرایط ویژه این تیم دشوار شد. 
ما در آن بازی قطعا برای سه امتیاز می‌جنگیم چرا که نمی‌خواهیم رتبه چهارمی را از دست بدهیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : آدم‌های ریزه را جلو می‌فرستند و از طرف گادفادر زنگ می‌زنند

 

 

علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته و مشکلاتش با باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد. تازه‌ترین انتقادات دایی از مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند را بخوانید.

*چرا پرسپولیس در همه مسابقات مثل بازی روز گذشته مقابل سپاهان بازی نمی‌کند؟
سؤال خوبی پرسیدید. به نظر من باید شرایط و انگیزه فراهم شود که یک تیم و یک بازیکن موفق باشد. ما در بازی مقابل الوحده هیچ انگیزه‌ای نداشتیم. حتما بچه‌ها هم در دل خودشان گفتند چرا باید در آن بازی خوب باشند. بالاخره من و برخی از آقایان باید انگیزه‌ای بدهیم که یک بازیکن، خوب بتواند در زمین بجنگد و حقش را بگیرد.

 

*کسب ۳ امتیاز مقابل الوحده انگیزه خوبی نبود؟
اگر ما این ۳ امتیاز را می‌گرفتیم برای موقعیت‌مان چه فرقی می‌کرد؟ باز هم می‌گویم در آن بازی خوب نبودیم و باختیم اما حرف من این است که بازیکن باید انگیزه داشته باشد تا موفق شود.

*می‌شود منظورتان را شفاف‌تر بیان کنید؟
موقعی که الاتحاد را می‌بریم نه پاداشی به بچه‌ها می‌دهند و نه انگیزه‌ای. چه فایده‌ای دارد، حتما یک بازیکن و یک فرد در دل خود این حرف‌ها را می‌زند. من نمی‌گویم همه چیز خوب است اما دادن انگیزه به یک بازیکن و یک تیم امری بسیار طبیعی است.

*چرا ابتدای فصل این حرف‌ها را نزدید؟
اول فصل همه حرف‌ها را گفته‌ام. ما به ۳مسافرت خارجی در لیگ قهرمانان آسیا رفتیم. نه در عربستان و نه در امارات پول توجیبی نگرفتیم. پس این انگیزه‌ها باید از کجا بیاید. برای خودم نمی‌گویم، برای بازیکنان می‌گویم. وقتی آنها می‌شنوند در تیم دیگر فلان کار شده خب معلوم است انگیزه‌شان کم می‌شود. بالاخره من معتقدم در یک تیم یا باید انگیزه مالی به وجود آید و یا باید انگیزه‌های حمایتی باشد. بهتر است زیاد درباره این موضوع حرف نزنم.

*بازی با سپاهان چگونه بود؟
این دیدار حیثیتی بود، ما با تیم بزرگ و قهرمانی مثل سپاهان بازی می‌کردیم. پیروزی و تساوی مقابل چنین تیمی در اصفهان راحت نیست. آنها آمده بودند در خانه خودشان پیروز شوند و جشن قهرمانی بگیرند اما بچه‌های ما با انگیزه دلی خودشان بدون اینکه توجهی داشته باشند چند مصدوم و محروم داریم آنها را متوقف کردند و من هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

*یعنی نبود بازیکنان اصلی شما اینقدر مهم بود؟
حداقل گر بخواهیم حساب کنیم به طور میانگین همیشه از ۷ یا ۸ بازیکن نمی‌توانستم استفاده کنم اما بچه‌ها مقابل سپاهان بسیار با انگیزه بودند. شما می‌دانید سپاهان تمام تیم‌ها را در خانه خودش اذیت می‌کندو حداقل در هر بازی ۱۰ موقعیت دارد. چون تیم و بازیکنان خوبی دارد، در هر بازی حداقل ۱۰موقعیت دارد اما ما در این بازی به آنها اجازه این کارها را ندادیم و فقط یک یا دو موقعیت به آنها دادیم. آنها توانشان بالا بود اما ما همه با هم کمک کردیم تا مقابل سپاهان بازنده نباشیم.

*ماجرای نورمحمدی تمام شد؟
چه حرفی بزنم؟ من می‌گویم خود بازیکن که نمی‌تواند برود حقش را بگیرد، باشگاه باید این کار را بکند. هر کس یک وظیفه‌ای دارد. این همه کارمند در باشگاه پرسپولیس حقوق می‌گیرند آن هم از پول بیت‌المال، کار این افراد چیست؟ من تازه روی نورمحمدی برنامه‌ریزی کرده بودم اما به یکباره یک روز قبل از بازی به من می‌گویند او محروم است. چرا بعد از بازی با الوحده نگفتند؟ موقعی که آقایان دنبال پیگیری کار نمی‌روند، نمی‌دانند چه خبر است.

*اما مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس معتقد است که شما اشتباه می‌کنید؟
دیدم ایشان مصاحبه‌ای در سایت و روزنامه خودشان انجام داده است که ما باعث شدیم محرومیت نورمحمدی کمتر شود. من این را می‌گویم که شما اصلا نمی‌دانستید که نورمحمدی چند جلسه محروم است؟ شما بروید صورت جلسه کمیته انضباطی را نگاه کنید. اگر یک نفر از پرسپولیس آن را امضا کرده باشد گردن من را بزنید.

روز شنبه ساعت ۱۶:۳۰ سر تمرین پرسپولیس رضا نورمحمدی به من گفت که روزنامه‌ها نوشته‌اند نمی‌توانم در بازی برابر سپاهان به میدان بروم. من گفتم، رضا مگر می‌شود؟ سپس در مقابل اعضای کادر فنی به آقای رسایی زنگ زدم و از قصد بلند بلند صحبت کردم. ایشان به من گفت روز جمعه به آقای خوردبین اعلام کرده که نورمحمدی نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند که خوردبین هم گفت این موضوع درست نیست، حالا من می‌پرسم چه کسی باید این موضوع را به من بگوید؟ چه فردی باید جواب مردم را بدهد؟ چه فردی باید تیم را تمرین بدهد؟ درست است خیلی‌ها به من می‌گویند نورمحمدی یک بازیکن بود اما من هم برنامه ریزی خودم را داشتم.

*اتفاقات با همین ماجرای نورمحمدی تمام می‌شود؟
خیر، اگر بخواهم در مورد اتفاقات صحبت کنم ۳ روز باید بایستم و حرف بزنم. راستی این را یادم رفت بگویم که من بعد از این ماجرا از خوردبین همه چیز را پرسیدم که ایشان هم قبول کرد صحبت‌های مسئولان باشگاه درست نیست. آقایان، نامه‌نگاری شما شنبه‌ صبح بوده است.

*گفته‌اید که با بازیکنان شما تماس می‌گیرند. در این باره صحبت می‌کنید؟
یک بازیکن به من گفت یک آقایی که همان بیژن فلانی است و جزء دار و دسته گادفادر (پدرخوانده) محسوب می‌شود و من دوست ندارم اسم ایشان را بیاورم و در این فوتبال تا دلتان بخواهد دلالی می‌کند، به من زنگ زده و از طرف فلان فرد اعلام کرده که پرسپولیس آماده عقد قرارداد با شما است و با هیچ کس حرف نزن تا انتهای فصل. اگر بازیکنان تیم من این مسائل را بشنوند و بپرسند، باید به آنها چه گفت در این شرایط حساس پرسپولیس.

*ماجرا فقط از سوی این یک بازیکن مطرح شد؟
خیر، یک بازیکن ملی‌پوش هم قبلا به من گفت که یکی از همکاران برخی از آقایان به من زنگ زده و گفته برای فصل آینده خودت را آماده کن. حالا من نمی‌دانم این آقا از دور و اطراف باشگاه است و یا چه کاره است. البته حق طبیعی باشگاه است که برای فصل آینده خودش تصمیم بگیرد اما چرا با من و بچه‌ها در این شرایط حساس این طور رفتار می‌کنید. در تمام دنیا سرمربی تصمیم می‌گیرد که کجا باید اردو تشکیل شود اما برخی از آقایان به اسپانیا و آلمان رفتند تا از کمپ‌ها دیدن کنند تا اردوی پرسپولیس برگزار شود. آیا این حرفه‌ای است؟ آقایان من مربی هستم و باید بگویم کجا باید اردو برگزار شود، من باید برنامه بدهم. متأسفانه در مملکت ما این موارد جا افتاده که بسیار غلط است. من ناراحتم، دلم گرفته که چرا با من شفاف نیستند. با من شفاف باشید. من به خاطر رفاقت آمدم. نمی‌خواهم بازارگرمی کنم اما به خاطر پول به پرسپولیس نیامده‌ام. من و خدای خودم می‌دانم که به عشق این تیم آمده‌ام.

*دیروز گفتید ساکت به شما پیشنهاد داده بود، فقط از سپاهان پیشنهاد داشتید؟
یکی از تیم‌ها سپاهان بود اما من و خدای خودم می‌دانیم تیمی بود که ۳ برابر پرسپولیس به من پول می‌داد اما من گفتم خیر. حتی حرف‌های دیگری هم با من زد اما گفتم نه و به خاطر هواداران و عشق و علاقه قلبی‌ام به این باشگاه به پرسپولیس آمدم.

*الان مشکل شما با چه کسی است؟
باید به آقایان بگویم یکسری آدم‌های ریزه را نفرستید به من زنگ بزنند و درباره مسائل مختلف حرف بزنند. کسی را واسطه نکنید. اگر حرفی دارید به خودم بگویید و جوابش را بشنوید. من از کسی جز خدا نمی‌ترسم. من یک حکم گرفته‌ام و الان هم در پرسپولیس هستم. ۲۵ سال در این فوتبال با تمام وجودم عرق ریخته‌ام. اگر الان علی دایی هستم این حکم من را خدا امضا کرده و با او طرف هستم و هیچ کس نمی‌تواند من را از خدا جدا کند چون حکم من را او امضا کرده است. علی دایی با یک امضا نمی‌آید و با یک امضا هم محو نمی‌شود.

*حرف پایانی؟
به این بازیکنان افتخار می‌کنم و انشاء الله بتوانیم از خجالت هواداران دربیاییم. از ته قلبم آرزو می‌کنم شرمنده این هواداران نباشم. البته هواداران واقعی پرسپولیس که همیشه یار و یاور دایی بودند من را تشویق کردند و من همیشه شرمنده آنها هستم. امیدوارم خدای بزرگ آنقدر به من عزت بدهد که این هواداران از من راضی باشند. برای من مهمترین چیز رضایت هوادارانی است که هر چه دارم از آنها است. امیدوارم آنها در این روزهای حساس پرسپولیس و بازیکنانش را بیشتر حمایت کنند تا به لطف خدا بتوانیم در بازی‌های آینده موفق باشیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : از درون باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهند من موفق شوم

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، علی دایی در گفت و گویی  با خبرگزاری فارس، در خصوص محرومیت رضا نورمحمدی و مسائلی پنهانی در باشگاه پرسپولیس ناگفته هایی را بیان کرد که در زیر مصاحبه وی را می‌خوانیم…

* جریان محرومیت رضا نورمحمدی چیست؟
متاسفانه من هم مثل شما امروز متوجه این موضوع شدم. به من گفته بودند که نورمحمدی می‌تواند در بازی برابر سپاهان به میدان برود، اما قبل از تمرین متوجه شدم که نور محمدی اجازه حضور در دیدار برابر سپاهان را ندارد.

 

* آیا با مسئولان باشگاه صحبت نکردید؟
با آقای رسایی صحبت کردم و این موضوع را به اطلاع ایشان رساندم. رسایی معاون آقای حبیب کاشانی است. در حضور اعضای کادر فنی و همکارانم با ایشان حرف زدم. ۵ نفر شاهد بودند ایشان به من گفت که روز جمعه به خوردبین اعلام کرده که رضا نورمحمدی نمی‌تواند مقابل سپاهان به میدان برود و تاکید کرد که این موضوع به اطلاع محمود خوردبین نیز رسیده است.

* آیا حرف ایشان درست بود؟
با توجه به اینکه امروز محمود خوردبین به دنبال محیا کردن شرایط سفرمان به اصفهان بود، خیلی سریع با وی تماس گرفتم و از او سؤال کردم که ماجرا چیست ایشان به من گفتند اصلا و ابدا روز جمعه درباره محرومیت نور محمدی هیچ کس به ایشان حرفی نزده است. خوردبین گفت من صبح امروز متوجه این قضیه شدم و سریعا با باشگاه تماس گرفتم و مسئله را در میان گذاشتم. متاسفانه بعد از این اتفاقات متوجه شدم که آقای رسایی به طور کل تمام مسائل را حاشا کرده است، خوب است که برای این ادعای خود من ۵ نفر شاهد دارم.

* منظور از این حرف شما چیست، یعنی باشگاه ماجرا را پیگیری نکرده است؟
من اصلا نمی‌دانم برخی‌ها در باشگاه دنبال چه چیزی‌ هستند؟! باشگاه باید به من کمک کند. من نمی‌دانم چطور آقای رسایی در تمام سفرهای داخلی و خارجی و حتی سفر به ابوظبی همراه پرسپولیس بوده، اما در این سفر نمی‌خواهد همراه ما به اصفهان بیاید. من از این اتفاق تعجب می‌کنم و نمی‌دانم چه خبر است! باشگاه به من باید اطلاعات بدهد، اما متاسفانه این طور نشده است.

* به این اتفاقات مشکوک هستید؟
امیدوارم احساسم اشتباه باشد، اما احساس می‌کنم از درون باشگاه نمی‌خواهند موفق باشم. انشاءالله احساسم درست نباشد، اما ماجراهای پیش آمده که این حس می‌کنم که بعضی‌ها نمی‌خواهند دایی موفق باشد این ماجرا بعد از اتفاق نور محمدی برایم بیشتر نمایان شد.

* پس با محرومیت نور محمدی با چه بازیکن جایگزینی می‌خواهید راهی اصفهان شوید؟
ببینید من که نمی‌توانم معجزه کنم. شما می‌دانید که ما چند مصدوم و محروم داریم. امیر حسین فشنگچی، سکوبرت، تیاگو، اکبری، سپهر حیدری، غلامرضا رضایی اینها همه مصدوم ما هستند و حال در دقیقه ۹۰ محرومیت نور محمدی به این اتفاق‌ها اضافه شد. حالا شما از من معجزه یا شق‌القمر می‌خواهید.

* بالاخره باید برای مردم جوابی داشته باشید. مردم از شما توقع دارند که بدانند در باشگاه پرسپولیس چه خبر است؟
من باید چه حرفی بزنم. به این شکل برخی‌ها می‌خواهند در باشگاه برایم مشکل تراشی کنند چون دقیقه ۹۰ به من اطلاع می‌دهند که نمی‌توانم از نور محمدی برابر سپاهان استفاده کنم. جلوی چند شاهد این ادعا را می‌کنند حتی چلنگر هم شاهد بود. بعد از آن با خوردبین تماس می‌گیریم و می‌گوید چنین ماجرایی نبوده‌ است، نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم خودم هم مانده‌ام.

* این حرف‌ها را زدید یاد محرومیت‌های بازی با استیل آذین افتادیم آیا در آن بازی کسی از باشگاه اعتراضی نسبت به رای صادره داشت؟
بعد از آرا صادره در دیدار برابر استیل آذین به نظر من هیچ کس به این آراء اعتراضی نکرد. من از شما می‌پرسم آیا کسی از باشگاه به کمیته انضباطی و یا استیناف رفت تا به آراء اعتراضی کند؟ تک تک بازیکنان به کمیته انضباطی رفتند و جویای مشکلات شدند پس باشگاه و آقای شکری مدیر حقوقی باشگاه نباید این موضوع‌ها را پیگیری کند و از حق و حقوق بازیکنان دفاع کند؟! چه کسی باید از این موارد دفاع کند. چه فردی باید از حقوق بازیکنانم دفاع کند و به همین دلیل است که می گویم در پرسپولیس تنها هستم و خیلی هم تنها هستم. شما یک نامه از باشگاه که در کمیته انضباطی وجود داشته باشد مبنی بر محرومیت بازیکنان پرسپولیس و اعتراض به رای کمیته انضباطی در دیدار برابر استیل آذین آیا پیدا می کنید که به من نشان بدهید؟ اگر شما یک نمونه نشان دادید همه چیز را قبول می کنم.

* با این حرف‌ها باز هم معتقدید که می‌توانید در اصفهان موفق باشید؟
همیشه به امید خدا رو به جلو می‌رویم. من به همین نفرات و بچه‌ها به اصفهان می‌روم تا انشاء الله نتیجه بگیریم. به این بازیکنان اعتقاد دارم به غیر از این تفکر دیگری ندارم. می‌رویم که موفق باشیم.

* برای حل غیبت رضا نورمحمدی می‌خواهید چه کاری انجام دهید؟
من از شما می‌پرسم شما جای من باشید چه کاری انجام می‌دهید؟ من باید اکنون از جیبم دفاع وسط پیدا کنم! اصلا شما جای من بودید چه مطلبی می‌گفتید؟ توجه کنید من چند مصدوم و محروم همانطور که قبلا هم گفتم روی دست خود دارم، اما هیچکس در مورد رضا نور محمدی به من اطلاعی نداد. پیش از باز با الوحده با رضا نور محمدی کار می‌کنم و در پست دفاع وسط او را برای بازی با سپاهان آماده می کنم و در واقع ترکیب دفاعی‌ام را در بازی قبل از سپاهان ارنج می‌کنم، اما دقیقه ۹۰ به من می‌گویند نور محمدی نمی‌تواند بازی کند. سایر مدافعان تیم من از جمله سکوبرت مقابل سپاهان غایب است، آیا در این شرایط از من چه انتظاری دارید؟ اما باز هم می‌گویم با تمام تلاش خودم به اصفهان می‌رویم تا انشاء الله دست پر به تهران برگردیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مجتبی محرمی : به صلاح دایی است که خودش از پرسپولیس برود

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-1.gifمجتبی محرمی می گوید بهترین تصمیم برای دایی این است که فصل بعد در این تیم نباشد.مجتبی محرمی مدافع چپ اسبق پرسپولیس هنوز هم حرف‌هایش بین فوتبالی‌ها خصوصاً هواداران پرسپولیس خریدار دارد. او در مورد  نمایش ضعیف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و سایر ضعف‌های این تیم مسائلی را مطرح کرده و به سؤالات ما جواب می‌دهد.

*چرا پرسپولیس مقابل الوحده باخت، شکستی که کمتر کسی انتظار آن را داشت؟

من فکر می‌کنم پرسپولیس به دلیل اینکه حذفش قطعی شده بود انگیزه کافی را در دیدار با حریف اماراتی نداشت به نظر من حواس بازیکنان پرسپولیس بیشتر به جام‌حذفی و دیدار حساس‌شان با سپاهان معطوف بود.

 

*اما به هر حال به لحاظ  حیثیتی  هم که شده پرسپولیس نباید به الوحده می‌باخت؟

از آنجا که حذف پرسپولیس قطعی شده بود جام‌حذفی ارجحیت دارد و دایی هم بیشتر حواس و تمرکزش به جام‌حذفی و دیدار با سپاهان معطوف بود.

*فکر می‌کنید دلایل ناکامی پرسپولیس در لیگ  قهرمانان چه بوده؟

من فکر می‌کنم دوگانگی‌هایی در تیم و باشگاه وجود دارد که چنین ناکامی‌هایی را در لیگ  قهرمانان آسیا به وجود آورد.

*شفاف‌تر صحبت کنید منظورتان از دوگانگی چیست؟

به هر حال همه در صحبت‌هایی که سرپرست باشگاه و سرمربی تیم مطرح می‌کنند متوجه شده‌اند اختلافاتی وجود دارد. نظر سرپرست باشگاه هم برای مربیگری پرسپولیس حمید استیلی است و تمام این مسائل  موجب شده  پرسپولیس تمرکز کافی در مسابقاتش را نداشته باشد.

*اما در بعضی بازی‌ها با وجود مشکلاتی که شما از آنها حرف می‌زنید پرسپولیس بدکار نکرد.

بله من هم اعتقاد دارم با وجود نوسانات زیادی که وجود داشته پرسپولیس اگر نصف کیفیتی را که مقابل الاتحاد عربستان در بازی برگشت داشت، ارائه می‌داد در لیگ‌برتر بالاتر از سپاهان بود!

*شما شخصاً علی دایی را در نتایج اخیر پرسپولیس خصوصاً لیگ قهرمانان آسیا چقدر مقصر می‌دانید؟

من جای دایی بودم با این شرایط کار نمی‌کردم. دایی صددرصد مقصر نیست اما من فکر می‌کنم بستر  لازم هم برای او و موفقیتش مهیا نیست.

*قصد دارید با این حرف‌ها چه بگویید؟

من دایی را دوست دارم به همین خاطر هم می‌گویم در پرسپولیس فعلی بستر لازم برای موفقیت او مهیا نیست بنابراین اعتقاد دارم دایی نباید لجبازی کند و بهتر است تیم را رها کرده و برود!

*تا حالا سابقه داشته پرسپولیس در بین چهار تیم لیگ قهرمانان آسیا آخر شود؟

من یاد ندارم پرسپولیس بین چهار تیم چهارم شود و من این موضوع را فاجعه می‌دانم.

*با وضعیتی که پرسپولیس دارد می‌تواند در جام‌حذفی آن هم مقابل تیمی مانند سپاهان پیروز شود؟

جام‌حذفی با لیگ کاملاً متفاوت است به همین دلیل من به پیروزی پرسپولیس کاملاً امیدوارم و اعتقاد دارم تیمی که بخواهد قهرمان شود باید همه را ببرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مجتبی شیری : بازی برابر الوحده حیثیتی است ، نه تشریفاتیری

 

 

مجتبی شیری، شخصیتی کاملاً‌ آرام و بی‌حاشیه؛ بازیکنی کاملاً مطیع قوانین باشگاه و تیم؛ در این فصل شاید فرصت چندانی برای همراهی پرسپولیس در میادین مختلف را به دست نیاورد اما این مسائل باعث نشد از اصول خود عدول کند. آن قدر به تمرین کردن ادامه داد تا این که فرصتی فراهم شد تا ثابت کند برخلاف برخی نظرات، هنوز می‌تواند مهره موثری برای تیمش باشد. درست همان گونه که در ۳ بازی اخیر سرخ‌ها بوده و به گونه‌ای عمل کرده که هم تحسین علی دایی را برانگیزد و هم ژلکو میاچ را با نمایش بی‌نقص خود «سورپرایز» کند.

* چند روز از بازی برابر الاتحاد می‌گذرد؛ افسوس نمی‌خورید تیمی با این پتانسیل دیگر جایی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد؟

خب دیگر نباید حسرت آن چه که اتفاق افتاده را بخوریم.

 

آن بازی و این رقابت‌ها برای ما تمام شد و رفت و حذف شدیم اما هنوز همه چیز تمام نشده است. بازی‌های لیگ‌برتر و جام حذفی ادامه دارد. باید در این بازی‌ها حاضر شویم و با ادامه این روند حداقل بتوانیم قهرمانی جام حذفی و سهمیه آسیایی را به دست آوریم.

* حیف از تیمی که الاتحاد را مقهور قدرت خود می‌کند اما جایی در ادامه این رقابت‌ها ندارد.

با توجه به نتایجی که طی دور رفت بازی‌های آسیایی برایمان رقم خورد، نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و همین باعث شد امتیاز از دست بدهیم و چاره‌ای جز وداع با این رقابت‌ها نداریم.

* چرا پرسپولیس با این توانایی زودتر استارت نزد؟

این مسئله به طرز تفکر بازیکن در هر بازی بستگی دارد که با توجه به شرایط هر بازی نتوانستیم آن انگیزه‌ای را که برابر الاتحاد داشتیم نشان بدهیم اگر در بازی‌های قبلی نیز چنین انگیزه‌ای داشتیم و باید اضافه کنم همه چیز به همین «اگرها» برمی‌گردد و درس هم نمی‌گیریم که چرا این امتیازها را از دست دادیم، می‌توانستیم الان شرایط دیگری پیش رو داشته باشیم.

* از درس‌هایی که می‌توان از شرایط به وجود آمده گرفت، صحبت می‌کنی؟

به امید خدا برای سال‌های آینده که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شویم باید حرفه‌ای‌تر عمل کنیم. باید با تمام انگیزه و تمرکز لازم از بازی اول کارمان را شروع و امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم. همان کاری که سپاهان و ذوب‌آهن با برداشتن گام‌های بلند و محکم انجام داده‌اند.

* برای آسیایی شدن هم در لیگ‌برتر این فرصت را دارید و هم در جام حذفی؛ حالا چه باید کرد و روی کدام یک از گزینه‌ها باید تمرکز کرد؟

ابتدا باید از دو بازی باقی مانده در لیگ‌برتر ۶ امتیاز کسب کنیم تا کار به جام حذفی هم نکشد. حالا باید سهمیه آسیایی را که راحت از دست دادیم، سخت به دست بیاوریم. این مسئله کار را کمی دشوار می‌کند و حالا باید با اتخاذ یک تفکر حرفه‌ای به این مسئله دست پیدا کنیم.

* مسافر امارات هستید. بازی در پیش دارید که ثمری از لحاظ عنوان و نتیجه ندارد. با چه تفکری وارد این بازی خواهید شد؟

هدف ما پیروزی برابر الوحده است، چون همیشه یک رقابت و حساسیت خاص میان تیم‌های ایرانی و اماراتی وجود دارد و این جا دیگر نمی‌توان گفت بازی تشریفاتی است. باید این طرز تفکر کنار گذاشته شود؛ به هر حال بحث ملی هم در میان است و ما تحت عنوان نماینده فوتبال ایران در این دیدار حاضر خواهیم شد. بنابراین باید با انگیزه و تمرکز کامل برای پیروزی به میدان برویم تا ثابت کنیم همیشه نسبت به فوتبال کشورهای عربی برتری داریم.

* در این فصل چندان برای پرسپولیس به میدان نیامدی اما نه مصاحبه کردی و نه وارد حاشیه شدی و فقط تمرین کردی. علی دایی و ژلکو میاچ حسابی عملکردت را طی این ۳ بازی اخیر تأیید کرده‌اند. چگونه به این مرحله رسیدی؟

این مسئله به تفکر بازیکن برمی‌گردد، این در فوتبال ما باب شده که هر کس بیشتر در حاشیه باشد بیشتر سر زبان‌هاست همین مسائل باعث شده که فوتبال ما الان دچار این وضعیت شده و عملکرد بازیکن را تنها در مسائل حاشیه‌ای می‌بینید. بازیکن باید صبور باشد و دل به تمرین بدهد. درست است که حدود ۱۰، ۱۲ هفته بازی نکردم، ولی نه اعتراض کردم و نه حاشیه داشتم. تنها با تمام وجود در تمرینات حاضر شدم و مطمئن بودم در صورت تداوم این رفتار به طور حتم فرصت لازم را به دست آورده و از آن استفاده خواهم کرد و حقم را خواهم گرفت.

* و جالب این که خیلی خوب هم این حق را گرفتی!

خب این به نظر کارشناسان و کادرفنی برمی‌گردد که در باره عملکردم قضاوت کنند و بگویند در این ۳ بازی چگونه بوده‌ام. خدا را هم شکر می‌کنم که توانستم جواب اعتماد علی دایی را بدهم.

* حیف نیست این فصل را بدون قهرمانی به پایان برسانید؟

پرسپولیس همیشه یکی از تیم‌های پرافتخار آسیا بوده و خواهد بود. همیشه با پتانسیل بالایی که داشته، بعد از پایان هر تورنمنت همیشه حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خورد. باید طرز تفکر‌ها تغییر کرده و از این اتفاقات تجربه کسب کرد. با شناختی که از پرسپولیس دارم، می‌دانم همیشه با کمک هوادارانش توانسته افتخارات زیادی کسب کند و همیشه جزو پرتماشاگرترین‌ تیم‌های ایران و آسیا بوده و خواهد بود. به طور حتم بعد از کسب دو پیروزی در بازی‌های باقی مانده لیگ، با تمرکز کامل روی بازی‌های حذفی و با حمایت هواداران می‌توانیم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عابدزاده : نمی‌خواهم در آمریکا زندگی کنم

 

 

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم در آمریکا زندگی دائم داشته باشم.

احمدرضا عابدزاده  درباره اینکه گفته می شود قصد دارد برای همیشه به آمریکا برود و خانواده خود را نیز به زودی به این کشور می برد، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد. من برای رسیدگی به امور تحصیلی پسرم به آمریکا آمده ام و ۱۰ روز دیگر به تهران باز می گردم.
وی افزود: در این مدت به جز پرس و جو در مورد احوال حسین هدایتی و ناصرحجازی اصلا به دنبال اخبار فوتبال نبودم و قصد هم ندارم برای همیشه در آمریکا زندگی کنم و خانواده ام را هم نمی خواهم به اینجا بیاورم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خوردبین : بلد نیستیم مثل سعودی‌ها میهمان‌آزاری کنیم

 

 

آیا پرسپولیس هم مانند صعودی‌ها در ابتدای ورود کاروان الاتحاد با میهمان خود رفتار خواهد کرد؟ آیا سرخپوشان نتیجه دیدار رفت برابر این تیم را تلافی خواهند کرد؟ سئوال‌ها در این باب بسیار است که برای گرفتن جواب مورد نظر باید صبر کرد. آن چه که مسلم است ایرانیان به میهمان‌نوازی شهره آفاق هستند. این موضوع را محمود خوردبین نیز در گفت‌وگوی خود با ما تأیید می‌کند.

*این که بازی تراکتورسازی با سه روز فاصله نسبت به بازی پرسپولیس در حالی برگزار خواهد شد که دو تیم برای کسب عنوان حداقل سومی رقابت سختی دارند، یک ایراد به سازمان لیگ نیست؟

ایراد که می‌تواند باشد اما بحث این است که چرا باید چنین اتفاقی صوت بگیرد؟!

 

به هر حال بهتر است پاسخ این سئوالتان را از سازمان لیگ بخواهید که علت این موضوع چیست. به هر حال قانون در همه جا این است که در هفته‌های پایانی لیگ‌ها و شرایط برابر تیم‌ها، بازی‌ها در یک روز و همزمان برگزار شود.

*این مسئله ایجاد شائبه نمی‌کند که حمایت از تراکتورسازی در سازمان لیگ وجود دارد؟

خیر؛ با شناختی که من از سردار محمدی دارم، فکر نمی‌کنم که چنین موضوعی در میان باشد. اما چرا چنین برنامه‌ای اعلام شده؟ دلیلش چه بوده؟

از روز بازی با نفت تا بازی با مس چرا این حد تفاوت دیده می‌شود؟

به اعتقاد من تنها در این بازی بود که بچه‌ها قدری خوب نبودند. اما در بازی‌های قبل معتقدم به هیچ‌وجه مستحق شکست یا تساوی نبوده‌اند. نمی‌دانم برابر مس چرا مثل قبل نبودند، با این حال دو، سه موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که از دست دادیم.

*پرسپولیس که مانند سعودی‌ها میهمان خود را اذیت نخواهد کرد؟

صددرصد برای جبران نتیجه بازی رفت و شکست دادن الاتحاد به میدان خواهیم رفت اما رفتاری که آنها در ابتدای ورودمان به عربستان مرتکب شدند را ما بلد نیستیم این جا انجام بدهیم.

*برای جبران نتیجه بازی رفت که مشکلی ندارید؟

خیر، ما می‌آییم که از لحاظ فنی، فوتبال ایران را به عربستانی‌ها دیکته کنیم و به طور حتم با این پیروزی شادی مضاعفی خواهیم داشت.

*هواداران پرسپولیس تا چه حد به کسب سهمیه از لیگ برتر و همچنین صعود به دور دوم این فصل لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند؟

به اعتقاد من ابتدا باید دست این تماشاگران را بوسید. استقبال خوبی از بازی داشتند. آنها توقع دارند. عده‌ای هم که مشکل به‌وجود می‌آورند، باید سعه‌صدر به خرج دهند. پرسپولیس می‌خواهد خودش را بالا بکشند. باید هواداران به کمک پرسپولیس بیایند، چون در هر دوی این رقابت‌ها می‌توانیم به نتایج خوبی برسیم.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com